Subject: Mahasõidu katte vahetus - Saare kinnistu, Hiiumaa
From: "Rauno Martin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Stina Sõrmus <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jan 2025 16:35:25 +0200

Tere,

Edastan info Saare kinnistu, Pärna küla, Hiiumaa erakinnistul parkla
ehitamisest.

Kinnistu omanik soovib rajada kinnistu siseselt parkla.
Seoses sellega uuendaks enda kinnistu juurdepääsu teel katet. Praegu
olemasolev kate on ühel juhul murukate ja teine killustik.

Omaniku soov oleks, et saaks enda kinnistul parkida ja manööverdama.
Praegu on olukord, kus inimesel on sisse või välja liikumine käib ühel
juhul alati maanteel tagurdades, sest krundisiseselt manööverdamiseks
ruumi ei ole.
Omanik sooviks, et tal tekiks võimalus ringtee poolsest
väravast(murukattega hetkel) sisse sõitma hakata ja hetkel killustik katte
all olevast välja sõitma.

Parkla katteks tuleb purustatud kruus 0/32 ning maantee ja kinnistu vahele
rajatakse uus aed koos väravatega. Samamoodi jääb alles „roheala“
mahasõitude vahele nagu on praegu, mitte ei plaani omanik rajada terves
pikkuses maanteega ühist ala.
Põhimõtteliselt soovib maaomanik lihtsalt on praeguse 4m laiuse väravaga
murukattega sissesõidu katte vahetada kruusa vastu.

Allpool on rajatava parkla/manööverdamisala plaan. Uus kate 5m
sissesõiduga, värava laius tuleb ikka sama, 4m.

Palun kinnitust, kas antud lahendus on sobilik Transpordiametile.

Rauno Martin

Tööjuht

Tariston AS

Toompuiestee 35, 10149 Tallinn

M +372 5348 7774

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.tariston.ee/> www.tariston.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.